3 nye Moto Smartwatches Running Wear OS til lancering i 2021
Tilbage i 2019 så vi comebacket af den nostalgiske Moto 360 Wear OS smartwatch. Enheden blev ikke udviklet eller produceret af Motorola selv. I stedet producerede en licenspartner kaldet eBuyNow den nye Moto 360. Nå, eBuyNow fusionerer med et andet firma kaldet CE Brands Ltd., og en køreplan for produktet udsætter tre nye Moto-brandede smartwatches. Det inkluderer også en rektangulær Apple Watch-lignende model, der forventes lanceret senere på året.
De tre Moto-smartwatches vises i et af diasene (vedhæftet nedenfor) i CE Brands ‘præsentation. Så lad os se på enhederne, skal vi?
Planlagt til lancering engang i juni kommer Moto G Smartwatch med en cirkulært design, der ligner den nuværende Moto 360. Efter sigende kommer inspirationen til navnet fra Motorolas budget G-serie smartphones. Derfor kan det være et budget smartwatch snarere end en premium.
Desuden planlægger virksomheden i juli at frigive to andre smartwatches – Moto Watch og Moto One. Moto Watch, som efter sigende kan falde et sted mellem Moto G og Moto One, har en firkantet urskive med afrundede hjørner. Det får det til at se uhyggeligt ud som Apples bærbare tilbud, der er ret populære på markedet. Moto One vil ifølge rapporterne være et premium-tilbud fra virksomheden, da det ser slankere og mere attraktivt ud end de to andre.
Bortset fra billedet af enhederne og den omtrentlige lancering perioder, afslører dias ikke meget om dem. Som et resultat ved vi ikke noget om modellernes specifikationer. Alt, hvad vi ved lige nu, er at disse enheder vil køre Googles Wear OS. Et andet firma-dias siger, at “eBuyNow er en af en håndfuld aktive Wear OS-licenshavere” i nyere tid.
Desuden siger diaset også, at eBuyNow er “blandt de tidligste scenevirksomheder, der samarbejdede med Qualcomm om premium wearables.” Så der er stor chance for, at de førsteklasses Moto-smartwatches har Snapdragon Wear 4100 og 1 GB RAM under emhætten. Budget smartwatch har den overkommelige Snapdragon Wear 3100 SoC.
Med den kommende lancering af de tre nye Moto-brandede smartwatches har virksomheden til formål at udnytte det voksende marked for bærbare enheder. Plus, med flere Wear OS-ure, vil virksomheder som Apple og Samsung også møde hårdere konkurrence.